27 listopada 2014

Because I'm happy;)

13 września. Dokładnie na ten dzień od trzech pokoleń w rodzinie Kolińskich przypada ślub. W tym roku data ta była szczególna również dla mnie, gdyż brałem aktywny udział w uroczystości, wżeniając się bez skrupułów we wspomnianą zacną familię.

Jak już zaznaczyłem, dzień był to dla mnie wyjątkowy. Przebić mogłoby go jedynie koronowanie mnie na króla Polski, Litwy i Węgier. W ostatnich dniach otrzymaliśmy resztę zdjęć z owego zdarzenia (w końcu). Uznałem przeto, że to dobra okazja, by w kilku migawkach pokazać Wam, jak to naprawdę było...


Wejściowe

Nie wszystko złoto się świeci

Św. Paweł przeczytał swój list

Like a Don

Wyjściowe

Moja Żona... Zofia!

Żeby nie było, że nie wniosłem

Turniej miast

Takie tam z zaskoczenia

Żeby nie było, że nie całowałem

Nagły atak spawacza

The Drink Brothers

GW - Gazeta Weselna

Deal ostatecznie przyklepany!

Tak się stawia drinka kobiecie

Ten szał i szczęście, że to nie ty złapałeś krawat

Świadkowie z pełną zdolnością świadczenia

Z żony mojej siostrą starszą

A na koniec "Shrek"

To był niezły kawałek...

...całkiem fajnego ślubu;)

Soundtrack:

1. John Williams - Star Wars: A New Hope (Main Theme)
1. Alan Silvestri - Forest Gump (Feather Theme)
2. Ennio Morricone - Gabriel's Oboe
3. Mrozu feat. Tomson - Jak nie my to kto
4. Whitney Houston - I have nothing
5. Bruno Mars - Marry you
6. Dj Baauer - Harlem Shake
7. Cody Simpson - La Da Dee
8. Pharrell Williams - Happy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz